Geen een arbeidsmarktcommunicatieplan is hetzelfde. Zelfs niet wanneer u de 14 stappen volgt van het strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan. In dit artikel vindt u ter inspiratie voor het schrijven van uw eigen plan een beknopt voorbeeld van een strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan. Zo kan een strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan eruit zien. Kan zien, want voor iedere organisatie is de situatie anders. Een strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan kan dus uit 3 pagina’s bestaan, maar ook uit 15. Daar zijn geen regels voor.

Beknopt voorbeeld

Dit voorbeeld strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan is een beknopt plan (3 pagina’s), wat een indruk geeft hoe u zo’n plan kunt schrijven. Als leidraad zijn de 14 stappen uit het strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan genomen. De fictieve organisatie, ABCD Installateurs, is een middelgrote onderneming. De cultuur is no-nonsens en zo ook het strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan. De genoemde cijfers zijn ook fictief en moeten dan ook niet worden gezien als bruikbare referentie. 

De rest van deze pagina is alleen zichtbaar met een abonnement.

Inloggen Abonnee worden